دپارتمان گرافیک و چاپ:

طراحی هویت بصری برند
طراحی برندبوک و دفترچه هویت سازمانی
طراحی لیبل و بسته بندی
طراحی کاتالوگ و بروشور
طراحی پوستر و اقالم تبلیغاتی
گرافیک متحرک
طراحی تقویم و سررسید
انواع چاپ
به کمک دپارتمان گرافیک و چاپ، شما می توانید بدون رد و بدل شدن حتی یک کلمه، داستان برند خود را برای مشتریان‌تان تعریف کنید.
حتی می توانید بدون اینکه به هر دری بزنید تا به مشتریان‌تان اثبات کنید که چه کیفیتی دارید، آنها سطح و مدل فکری شما را درک کنند.
چگونه؟
با طراحی لوگوی مناسب.
لوگوی شما بخشی از مهمترین هویت شماست  که شما را در خاطر همگان ثبت خواهد کرد. لوگوی شما، معرف شما است و ما شما را به همه معرفی خواهیم کرد.
لوگو امضای شماست و هرجایی که لوگوی شما باشد، ردّی از شما و جلوه‌ای از اعتبارتان خواهد بود.
لوگو روایت شماست و ما روایتگر آن هستیم . یاری ما به شما صرفا این نیست که داستانتان شنیده شود بلکه رسالت ما کمک به شماست تا قصه‌تان در یادها بماند.
توصیه هایی درباره هویت بصری کسب و کار شما:
چرا تکرار، تقلید و کپی کردن از دیگر برندها به کسب و کارتان آسیب میزند؟
دو دلیلی که از بقیه دلایل مهم تر هستند:
1. ارزش برندتان را پایین می‌آورد.
2. امکان رقابت را از شما می‌گیرد.
در عوض، رعایت چه مواردی شما را متحول می‌کند؟
طراحی با بهترین ابزارهای گرافیکی، بهره‌مندی از دانش روز طراحی، خلاقیت طراحان و تسلط به دانش مارکتینگ، یک اثر هنری به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.
و نکته ی نهایی:
خاص بودن، به معنای رنگ‌های عجیب، طرح‌های پیچیده و بیش از حد انتزاعی نیست. خاص بودن، یعنی به تعداد هر کسب و کار، یک هویت بصری وجود دارد. یک نام، یک خاطره و یک داستان. داستان شما با دیگر برندها متفاوت است و ما راویان این داستان متفاوت هستیم.
برای طراحی هویت بصری شما چه اقداماتی لازمه کار ماست؟
شناخت نوع کسب و کار و مدل‌های متنوع مشتریان شما
فهم بازار شما
درک اهداف‌تان
کشف نقاط قوت و درک نقاط ضعف‌تان
تحلیل رقیبان‌تان
پیشبینی چشم‌اندازهای آتی کسب و کارتان