دپارتمان طراحی و ایده پردازی کمپین:
تشکیل اتاق فکر و جلسات طوفان فکری
تبیین هدفهای تبلیغاتی
محاسبه و بودجهبندی تبلیغات
تبیین بازار هدف
انتخاب رسانه
برنامهریزی گروه خالقیت و طراحی
نظارت بر اجرای صحیح برنامهها
اجرا
طراحی ایده و ایده پردازی کمپین شکل متمرکزی از نوآوری است که راهحلهای خلاقانهای خلق می کند و پاسخی است به: نیاز، نگرانی یا میل به بهینهسازی در کسب و کار شما.
آرتبرد در دپارتمان طراحی و ایده پردازی کمپین چه می کند؟
فعالیت ما در این بخش، تلاشی گروهی و هدفمند برای خلق ایده است. در مرحله بعد این ایده دستمایه ای برای حل مشکلات، توسعه امکانات جدید و ایجاد استراتژیهای بازاریابی نوآورانه خواهد بود.
آیا ایده پردازی کمپین صرفا برای رشد کسب و کارها موثر است؟
البته که نه! حوزههای کاربردی این فعالیت مطلقا محدود به بستر کسب و کار نیست. ایده پردازی کمپین در جهان امروز، در زمینههای بسیار متنوع تجربه میشود. مثل زمینههای بشردوستانه، حفاظت از محیط زیست، آموزش، توانمندسازی کمتوانهای جسمی-ذهنی و … برای نمونه این بخش می تواند درمحیط های آموزشی برای تشویق دانش آموزان به تفکر انتقادی استفاده شوند.
در ایدهپردازی کمپین معمولاً محیطی فراهم میشود تا تیم آرتبرد با حضور اعضای کلیدی از گروه مشتری خود بتواند طوفان فکری کرده و راهحلهای بالقوه را مورد بحث قرار دهند.
خروجی این دپارتمان، خلق ایدههای جدید برای حل مسائل پیچیده است.
تیم آرتبرد با گردآوری دیدگاههای متنوع از پسزمینههای مختلف، میتواند به شما کمک کند تا پتانسیلها و فرصتهای پنهانیتان را کشف کنید. پتانسیلهایی که ممکن است برای همیشه بی استفاده بمانند.
چناچه بستر فعالیت شما سازمانی بزرگ یا تیمی کوچک است، آرتبرد میتواند پروژه های شما را برای کارکنانتان تبدیل به فعالیتی معنادار سازد. و در این مسیر مهارتهای آنان را در حل مسئله و رشد خلاقیت افزایشدهد.
به طور کلی، چالشها و کمپینهای ایده برای سازمانهایی که به دنبال تقویت نوآوری در نیروی کار یا بدنه دانشجویی خود هستند بسیار ارزشمند است. با ایجاد محیطی که شرکت کنندگان در آن احساس راحتی کنند که افکار و نظرات خود را بدون ترس از قضاوت به اشتراک بگذارند، این ابتکارات می تواند منجر به پیشرفت هایی شود که در غیر این صورت ممکن نبود.